streda 24. decembra 2014

Skúškové

Oficiálny dátum skúškového je od konca decembra po koniec januára, no ja mám už všetky skúšky hotové. Inak sa mi ani nedalo.

Zaujímalo by ma, čo robia všetci Estónci počas skúškového - pretože prvé (povinné!) termíny sú ešte pred Vianocami. Je to celkom nanič, ale mne to vyhovuje, veď už mám po skúškach a môžem si naplno vychutnávať sviatky.

Ako som vlastne dopadol? Mám tri úspešné zápočty: z angličtiny, programovania v jazyku Python a cloud. semináru. Ďalej mám A z vývoja mobilných aplikácii, B z projektu mobilných aplikácii a A z estónčiny. Skúška z tohto severského jazyka bola skutočne nezabudnuteľná. Pred skúškou sme si mali pripraviť odpovede na kadejaké otázky. Keď nadišiel deň D, tak sme boli rozdelení do štvoríc a usadení do lavíc, kde nás čakalo človeče. A cukrovinky. Mali sme hrať obyčajné človeče, pričom trasa mala štart a koniec - pričom na políčkach boli čísla otázok. Po hodení kocky a posunutí panáčika sme mali prečítať danú otázku, a korektne na ňu odpovedať. Ak odpoveď nebola správna, alebo bola v nej chyba, tak sa panáčik mal vrátiť späť, no toto pravidlo akosi nikto nepoužíval. A to najlepšie na koniec: správnosť odpovede kontrolovali iba tí, čo boli vo štvorici, zatiaľ čo učiteľka behala naokolo, počúvala nás a robila si poznámky.


Na konci 'skúšky' sme si vypočuli pesničku, ktorá nám má pripomenúť, že sme v Estónsku vždy vítaní. Potom sme sa celí spokojní vybrali domov.


Musím uznať, na pani v strednom veku, má celkom vkus. Tere tulemast!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára